زندگی...

دل شکسته

قصه ی من

محرم

زندگی...

زندگی یک ارزوی دور نیست

زندگی یک جست و جوی کور نیست

زیستن در پیله ی پروانه چیست

زندگی کن زندگی افسانه نیست



نظرات شما عزیزان:

شهیم
ساعت1:34---12 بهمن 1391
آهاي

__0\
|
JL


ميدوني چقدر دوست دارم؟

O
<>
JL

اينقد

________O________
|


سامان
ساعت22:35---4 دی 1391
لحظه هایی که دلم برات تنگ میشه من اسم اون لحظه هارو گذاشتم همیشه سمی جونم...

غزل
ساعت0:33---19 آذر 1391
زندگی بافتن یک قالیست
نه همان نقش و نگاری که خودت میخواهی نقشه از قبل مشخص شده است
تو در این بین فقط میبافی
طوری بباف که اخر کار
قالی زندگیت را به قیمت بالا بخرند


amir
ساعت17:32---17 آذر 1391
هیچ کس ویرانی ام را حس نکرد..



وسعت تنهایی ام را حس نکرد...



در میان خنده های تلخ من...



گریه پنهانی ام را حس نکرد...



انکه با اغاز من ما نوس بود



لحظه پایانیم را حس نکرد........!پاسخ:مچکرررررررررررررررررم.متن قشنگی بود.


mohamad
ساعت11:26---11 آذر 1391
سلام ترسا جان

خیلی عالیه وبه قشنگی داری فقط حیف که من زیاد حوصله خوندن ندارم وگرنه همشو میخوندم



ادامه بده موفق باشی

خداحافظ
پاسخ:سلام عزیزم مچکررررررررررررررررررررررررررم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 10 آذر 1391برچسب:,ساعت 19:38 توسط somaye| |